EDI-Tilburg

Bij EDI Tilburg werken professionele begeleiders die begeleiding bieden op dagbesteding met jeugd, jongvolwassenen en volwassenen.

Tevens bieden wij op de woensdag middag en zaterdagen begeleiding voor jongeren/ jeugd met autisme en aanverwante stoornissen.

Hiernaast bieden wij ook individuele begeleiding met paarden en honden om individuele doelen te kunnen behalen.

Onze programma’s verlopen volgens een vaste structuur en biedt voldoende mogelijkheden voor rust, ontspanning en inspanning.

Voor iedereen wordt een passende taak of doel gezocht om het vermogen tot zelfontwikkeling te vergroten.

Hierdoor komen onze cliënten in eigen kracht te staan en dient als positieve ontwikkeling naar welbevinden.

Bij EDI Tilburg kun je lekker jezelf zijn en wordt er volgens een dagelijks/ wekelijks ritme gewerkt aan: psycho educatie, het stimuleren van zelfredzaamheid, sociale interactie, zelfvertrouwen en in een veilige omgeving jezelf te kunnen zijn. Dit alles in een fijne rustgevende en groene omgeving met dieren.